6 Ağustos 2012 Pazartesi



Painte alıştığımızdan bu yana durum böyle. Çizim yapamadığımızdan sadece renkleri ve karalama şeklini kullanıyoruz. Bu yüzden olsa gerek çizim yeteneği olan insanları hem sayıyor hem de kıskanıyorum. Elleri çok güzel.

Bir senedir küçük bir alanda bir tişört iki çorap çifti bir kitap iki fular ve sayısız saç tokası kaybettim. Dün bir de tüm bunlara bilgisayar belleği eklendi. Hepsi hükümsüzdür ama acım çok büyük. Odamı Türk annelerine emanet ediyorum.


Günlerin bu kadar sıkıcı geçmesi hiç iyi değil. Ne yapacağını şaşırıyor insan.
Dün internette örgüden bir kolye beğenip yapmaya karar verdim. Olmadı, parmağımı incittim.
Evde ahşap kutular vardı, desen beğenip boyamaya karar verdim, olmadı.
Çok parçalı puzzle yapayım zaman geçsin dedim, sıkıldım.
Cupcake tarifi bulup denemek istedim, kek yandığı gibi kreması da yoğurta benzedi. 
Ve sonunda her şeyden elimi ayağımı çekip 'en iyi yaptığına devam et Rocky' düşüncesiyle film izledim.
Film de kötü çıktı iyi mi. Hiçbir şey yapamayacağımı anlayıp Ömer'in doğum gününü kutladım.
Acil hobi ilanlarına bakacağım bugün. Bisiklet turlarını araştırıyorum, yazlık sinemaları. 
Yaz tatilinin bitmesine kaç gün var?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder