17 Ağustos 2012 Cuma

Gelecekmiş, geçmiş'miş.

Bir haftadır goril gibi evde yatarsan boynun, kolun, karaciğerin, başın gözün tutulurmuş. Bir de gelecek planlarına verirmişsin kendini, denedim. %100 çalışıyor. Aha bu espriyi de yaptım ya, gideyim. Gelecek planı derken, bildiğin uzun vadeli, komisyonsuz, depozitosuz, temiz gelecek. Hemen bahsedeyim. Şimdi birkaç kilo daha versem Free Size bedenine düşerim iyice, sonra o gördüğüm eteğin lacivert rengini alırım ama yeşili çok güzeldi ya aman dur gelmişim kaç yaşına yeşil etek mi giyeceğim. Hem sonra bir arkadaşım olur onun da çok güzel arkadaşları vardır sonra bir şey olur, onun arkadaşlarından biri ailemden beni ister sonra biz evleniriz. Gelinliğim dar olsun böyle, hafif kilo alırsam tiril tiril çıkmasınlar. Davetliler ‘şu geline bak’ demesinler zaten kesin kaynana dedikleri şey gıcığın tekidir, laf eder ‘ay biz bunu almazdık da oğlan çok ısrar etti Selmacığım bakma artık, yapacak bir şey yok’ der arkadan. Aman sersem şey,  çoluk çocuğum olursa göstermeyip intikam alırım o da gider Selma’nın torunlarını sever. Baktım olmadı, herif anneci çıktı alırım çocuğumu giderim. Zaten gelecekti maaşım çok iyi olmalı, olmadı ek iş falan yaparım. 

Gelecekte Skins benzeri diziler olur mu ki, House olsun House, en çok onu seviyorum. Türk dizilerinden de Çemberimde Gül Oya gibi diziler olsun. Şimdi Leyla ile Mecnun diyecektim ama bir baktım bizim karşı komşunun oğlu bile izliyor. Üzüldüm günlerce bir şey yiyemedim. Aslında bundan değil de, madem günlerce yatıyorum bir şey yemeyeyim de iyice alıp başımı gitmeyeyim diye yemedim. Ama yine bir kilo almışım, ‘ay su içsem yarıyor canım’ kızlarına katılmak istemiyorum da bu neyin nesi şimdi. Evrenin hiç acıması yok, bak aklıma geldi çok sinirlendim gidip yatayım biraz daha. 

2 yorum:

  1. leyla ile mcnun'dan ben de "herkes izliyor" diye soğudum.. ama daha sonra haksızlık ettiğimi anladım..
    sonuçta dünyanın yedi harikası da herkes beğendiği onayladığı için dünyanın yedi harikası ve bu onların harikalığından bir şey alıp götürmüyor.
    bu yüzden leyla ile mecnundan soğumamak gerekli enciiğ.

    house gibi dizi bir daha zor bulunur zorr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf karşı komşunun oğlu izliyor diye 'aa izlemiyorum artık çok bozdu' triplerine girmem başta dizi sakinlerine, sonra yapımcısına, Onur Ünlü'ye, İsmail Abi'ye o kadar ayıp olur ki. İzlemişsin kaç sezon ağzını aça aça.. Tamam, ben kendime sonra kızayım.

      House ya, bak final sahnesi aklıma geliyor da şöyle hüzünleniyorum. Gerçekten çok zor bulunur.

      Sil