16 Şubat 2011 Çarşamba

Hawking Reyiz.




Geçen gün Anılcan yanıma geldi. Dünyanın en zeki insanı kim? dedi. Bill Gates dedim ben. Direk böyle. Bence dünyanın en zeki insanı o sayılırdı o an. Çünkü iki gece boyunca bilgisayardaki sorunla uğraşmıştık ve adam herşeye inat bilgisayarın inciğini cinciğini biliyordu. Yok dedi Anıl, o değil. yıkıldım bi önce. ama toparlanmam uzun sümedi. Hemen gidip mobil internetten bakalım lan ehe dedik. Evet, yapıcak daha iyi bir işimiz yoktu. 'Dünyanın en zeki insanı' yazdık. Einstein falan çıktı bi. Ama biz tekerlekli sandalyesinde oturan, fareli, tıknaz, Anıl'ın deyimiyle vücudunda sadece aklı çalışan diğerleri fos olan 'o' adamı arıyorduk. Bulamadık işte. Sonra durdu Anıl. Bişey dicek gibi oldu. düşünmeli düşünmeli baktı önce. sonra birden ' Stephen Hawking ' dedi. Oh, evet lan. dedik. sıralara dağıldık. İşte o adam Stephen'dı. Hawking reyiz. Akıllı olun. Saygılarla.




* Evet, bugünlerde yapıcak daha iyi bir işimiz yok. 

5 yorum:

  1. eheh.
    bu adamı seviyorum ben.

    YanıtlaSil
  2. ceviz kabugunda evren ile zekiligini fizikten nefret edenlere bile fizigi sevdirerek kanitlamis. bkz.ben.
    not: cozemiyorum o ayri mesele :)

    YanıtlaSil
  3. oy kuzusalatası. İsmini hatırlamakta bir sorun yaşadık evet, ama biz de seviyoruz. Stephen, canım.

    Çözme evresine ulaşmadık henüz ama gerçekten olağanüstü biri. yani, bir de çözüp sevdiğimizi düşünsene. ov.

    YanıtlaSil
  4. net hatırlamıyorum ama bu adamın iq'su Einstein'ınkinden daha yüksekti. evet.

    beynin bu kadar gelişmiş olmasına karşın tanrı'nın ondan sağlıklı bir vücudu sakınmış olması ne kadar da üzücü...

    Stephen, canım, yazmışsın. Eheh. :-) canımın içi Hawking. : p

    YanıtlaSil
  5. buluşları ile einstein’ı kat be kat geçmiştir hawking reyiz. çok özel olduğunun farkında ayrıca. durumuna üzüldüğünü düşünmüyorum, yani kısmen.

    ehe. hawking, canım ciğerim. Sandalyesindeki sesin, niye ingiliz aksanını yansıtmadığını soranlara, "hatunlar amerikan veya iskandinav aksanını tercih ediyor da ondan" demiş insan. Nasıl canım demem, nasıl yani? :P

    YanıtlaSil