19 Mart 2011 Cumartesi

bir mesele var.


ben ne zaman saçlarımı düzleştirsem yağmur yağardı. ama bugün hava oldukça GÜNEŞLİ.
evrenin işleyişinde bir düzensizlik var gençler. her an kötü şeyler olabilir. bunları bilin diye söylüyorum.

* peki, tamam abartmaya gerek yok. öyle çok sık düzleştirmem. bir ki kere anca.
yani söylemek istediğim, panik yapmayın. merdivenleri ikişer ikişer inerek uzaklaşabilirsiniz.

* bu fotoğrafın konumuzla yakından, uzaktan, şurdan burdan herhangi bir ilgisi yok. hiçbir zaman olmadı. bu demek değildir ki, sonsuza kadar olmayacak.

bilemiyorum. bugün tuhaf.

3 yorum:

  1. Belki bugün çok güzel,belki de diil,bilemem.

    YanıtlaSil
  2. ben seni çok seviyorum ama seni çok unutuyorum farkında mıyız.
    olmalıyız.
    olabilmeliyiz ve belki de olabilememeliyiz.

    neyse ben yandayım.

    ha bir de Anceliklilkim.
    aynı durum benim için de geçerli.
    ben de pek düzleştirmem ama düzleştirdiğim zaman kesin yağmur yağar.
    bende yine yağdı.
    (burada bir ağlama efekti var)

    YanıtlaSil
  3. bugün güzel olmalı. yoksa değil mi?

    of. nasıl özlendin nasıl özlendin. çok açıldık, farkındayız. o zaman, en kısa zamanda toparlanmalı. fazla seviliyorsun çünkü. çok fazla. ehem.

    şans diyorum, bu kez senin yanında zencefil pastası.
    bizim dalgalı saçlarımız var hem.
    parmaklarımızla kıvırdığımız dalgalı saçlarımız var.
    bizim.
    of. cidden dalgalı.

    YanıtlaSil