8 Ocak 2011 Cumartesi



Dünyadaki en kötü eylemin ya da -adına her ne deniyorsa o olanın - ne olduğunu biliyor musunuz?

Evet, ne yazman gerektiğine karar verdiğin an ile eş zamanlı olarak o şeyi yavaş yavaş unutmaya başlamandır.
Toplarlayalım. şimdi, karar vermek ve unutmak aynı topraktan filizlenir. yok olur gider. birşey yazamazsın böyle. yani. Bir de üstelik uzun zamandır yeni kayıt girmemişsindir ve ilk kayıt cümlelerin böylesine saçma bir tespittir.
Ne biliyim, insan tuhaf hissediyor.

ikiyüzellinci izleyicime çok az küçük gibi olan ama aslında olmayan süslü bir kutu hediye ediyorum. hadi bakalım. ( şşt, hep bunu yapmak istemişimdir. ileride bunu da yaptım diyebilmek adına -idi.)

Bu bölgede zaman işlemiyor, biliyorum. Herşey aynı tıpkı bıraktığım gibi. Tanıdığım bir tropikal meyvesi şöyle yazmıştı; ' zamanın öldüremediği zehirli şairler, her yerde. Zamanın işleyişine yön veren 'ben'dir. İçeride, en karanlık askıda.' 

işte böyle.

4 yorum:

  1. İkiyüzüncü oldum ben. Bana da bi güzellik yap.

    Tabi tabi bana da bana da..

    YanıtlaSil
  2. anem. tabi tabi, hemen düşünelim. ikiyüzüncü izleyicimee, ıhmm.. çok az süslü gibi olan ama aslında çok sıradan ve büyük olan bir masa lambası hediye ediyorum! nırınırım.

    YanıtlaSil
  3. Vooaaavv bu harika. Bir masa lambam olsun istemiştim. Yeşil ışıklı olsun ama. oleeyy

    YanıtlaSil
  4. Yeşil ışık dimi dimi? Kesinlikle harika olur. Yıldızlı, yeşil ışıklı bir masa lambası.

    YanıtlaSil