25 Ocak 2011 Salı

Bak, bu tamamen benim suçum ama..


Biliyorum blogspot, müzik paylaşma eklentinin olmaması senin suçun değil. Seni en başında böyle kabullenmiştim, şimdi sadece biraz zorluk çıkartıyorsun o kadar. Seninle ilgili değil hani, yanlış anlama. Üşengeçliğimden herşey, baksana andaç yazılarını bile son ana bırakmışım. Ama yani, güzel bir şarkı paylaşsaydım, sen de onu çok cici bir şekilde yayınlayacak eklentiye sahip olsaydın fena mı olurdu? hı? itiraf et kendine, kendinle barışık ol. adam ol.Tumblr'a benzemek istemediğinin farkındayım ama, çok üzerine geldim peki. Hadi, öpüyorum. sıkma canını. bay.

2 yorum:

  1. onun da yolu var be ancelik :D

    YanıtlaSil
  2. oha.ben çok cahilmişim demek.
    Ama ama direk olarak şak! ekleme özelliği yok, savunma blogspot'u! :P

    YanıtlaSil