13 Ekim 2010 Çarşamba

Mim meselesi.

  
Lilja, tarafından mimlendiğimi öğrenince soluğu yeni kayıt başlığında aldım. Kendisine çok teşekkürlerimi kepçe kepçe iletiyorum. Ayda bir giriyormuş artık, üzüldüm bir de. 


Bu mimin olayı aynen aşağıda yazıldığı gibidir;
 
Şimdi efenim mevzu tam olarak şöyle; yaşadığımız tüm sıkıntıları geride bırakıp, sevmediğimiz insanlardan, yapmaktan daral gelen işlerden uzağa bir tatile gidiyoruz. Bizi yolcu etmeye gelmiş üstelik gıcık olduğumuz herkes. Alayına çalımlı bir bakış fırlatıp arabamıza bindikten sonra, geride kalanları çatlatırcasına müziğin sesini sonuna kadar açıp, tozu dumana katarak oradan uzaklaşıyoruz. Şimdi sizden istediğim, mimlediğim herkes bindiği arabanın resmini ve son ses açtığı şarkının adını, sözlerinden bir bölümü ve söyleyen solistin resmini yayınlayacak.

Midget - MG red, 1961.




Bob Dylan - The Man In Me.


la la la la la la la la
The man in me will do nearly any task
As for compensation, there's a little he will ask
Take a woman like you
To get through to the man in me.
 
Ve, vee mimlediklerim;
 
* Nisan yağmuru.
* Buster.
* Eren, Eto.  
*UnknownGod.
*Rory.
* JG. 
* Portobello Cadısı.
 
 

.

2 yorum:

  1. araba da dylan da güzel fotolar.
    ben de, corvette ve mustang seviyorum. 74 modellerini.:)

    YanıtlaSil
  2. Corvette gerçekten iyidir ama ben daha çok eski yapımları tercih ediyorum. (:

    YanıtlaSil