25 Nisan 2010 Pazar

Melaba. Tanışabilir miyiz?

Bayan X'e,vazgeçtim ismini yazıyorum. Sevgili arkadaşım Seray'a -ki çok yakın arkadaşım olur kendisi,Beg ve o vazgeçilmez,neyse-. Tanışabilir miyiz? diye mesaj attım mı? Evet. Amaç sadece can sıkıntısının getirdiği eğlenme dürtüsüydü. Cevap geldi,helecan oldum böyle. Aa oyunu devam ettirdi mi hebele hübele gibisinden. Evet,cevabı yazıyorum: Bana yarın ölü ozanlar derneğini getirir misin?.. Benimle tanışmak istemiyor çok kırıldım. Evet ya,çok kırıldım! Beg gel buraya. Sen böyle yapmazdın. Hey nisan yağmuru,tanışabilir miyiz?

4 yorum:

  1. oda mı toplıcaksan tanışalım yoksa olmaz. :D

    YanıtlaSil
  2. Birkaç kitap kaldırırım tamam :D

    YanıtlaSil
  3. Ben seve seve tanışırımm Ancelik'im seninle :D

    YanıtlaSil
  4. Oley mutlu olmaklar filan. O zaman tanışalım Tanrıça'm. Ben siyah göklerin beyaz kuzgunu,tanışa bilir miyiz bayan? :D

    YanıtlaSil