21 Nisan 2010 Çarşamba

Gunter Glieben Glauchen Globen!

Bu anlamsız sözcük öbeği serisi içimi cızlattı. Bir an özenti hissettim kendimi. Neden mi? Headbang dergisinin çok öncelerdeki eski sayısında ( Eşitağırlık öğrencisiyim bildiniz,evet) böyle bir giriş vardı. Olsun. Ben seviyorum ama bu şarkıyı. Offspring'in ilk dinlediğim şarkısı olmasıda sevmemde bir etken,hı hı. ''..pretty fly for a white guy'' kısmı alır götürür. Çok saçmadır. Öyle saçmadır ki bu onu sıradanlıktan kurtarır ve sıradan biri dinleyip bunu sevebilir. Fazla saçma olduğu girişte söylenen o zincirlemeden bellidir. Ama yinede sevilir hani. Bunun dışında Offspring'in sevdiğim bir kaç şarkısı daha var. Sevmemdeki amaç farklıdır belki,bilemem. Ama yinede öyle işte.
Edebiyat sınavından çıktıktan sonra diğerleri gibi 'Kızım süper'',''Harika lan!'',''Olm kalemim bile bitti,çok kolaydı'' etc. gibi tepkiler vermemem sınav öncesi
Offspring dinlememin getirisi olabilir. Sınav nasıl mı geçti? Önemi yok. Geçti işte. Geçmişi rahat bırakmak gerek. Çok kurcalanırsa gelecek olarak geri döner bize. Gidiyim mi ben? tamam. Bitti.

1 yorum:

  1. on kadar yıl önce ne dediğini anlamadan defalarca dinlemiştim bu şarkıyı. bu güne kısmetmiş ne dediğini görmek : ()

    evet evet, tam da sınavlara hazırlanırken çok iyi giderdi tüm bu albüm. gunter glieben glauchen globen, ne demekmiş ki acaba?

    YanıtlaSil